متن جدید درباره کارت شارژ

عاشقان را عشق فرمان می دهد. لوتیان را معرفت... مخلصیم با معرفت ... !

سری جدید متن شارژ رایتل

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی خرید شارژ رایتل عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي

اس ام اس خنده دار رایتل

قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . . کارت شارژ رایتل شمع اگر پروانه را سوزاند خير از خود نديد آه عاشق زود گيرد دامن معشوق را

خرید کارت شارژ رایتل

چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم ... خرید کارت شارژ رایتل بیا حواسمون رو پرت کنیم مال هرکی دورتر افتاد عاشقتره اول خودم . حواسمو بده تا پرت کنم !!!

متن جدید درباره کارت شارژ

دل به تو دادم تو به من قلوه دادي! نه! به من ساندويچ دلمه دادي! نه! دل به تو دادم که برام ناز کني نه بري براي من جيگرکي باز کني!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, | 22:53 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |